Ahad, 5 Julai 2009

Cabaran Baru!

Salam semua,

Masih Baru

Pelajar semester o2 kelihatan sangat bersemangat dan ceria pada hari pertama kuliah dan senyum simpul, ramai yang memakai baju baru dan kelihatan semuanya baru, moga kekal hingga akhir semester ini nanti. semangat baru sahaja kurang mencukupi seandainya tindakan kita tidak baru dan masih kekal seperti dahulu. selamat kembali dan belajar dengan penuh semangat.

Tahniah!!

lapan pelajar semester 02 mendapat Anugerah Dekan dengan sangat baik dan cemerlang. Moga terus kekal dan cemerlang hingga tamat pengajian. Seorang pelajar saya yang saya hormati pelajar semester 04 mendapat Anugerah Dekan hampir setiap semester, tetapi semester lepas di terpaksa bercuti untuk menyelesaikan masalahnya sendiri. Kecemerlangan bukan hanya dari segi akademik tetapi juga dalam sasiah rupa diri. Bravo!!! semester 02 atas kecemerlangan anda! emmm... cuma dari lapan yang dapat anugerah dekan tersebut hanya seorang sahaja lelaki! makin pupus nampaknya kaum Adam nie..

Berdoa.

mulakan semester baru ini dengan keazaman dan semangat yang membara, buat catatan pada almari, katil yang mudah dilihat tentang keazaman anda. jelaskan kepada kengkawan matlamat anda semester ini agar mereka menjadi penyumbang kejayaan bukan kegagalan anda. usah malu bertanya seandainya sukar memahami. cemburuilah kejayaan lapan rankan anda diatas. saya percaya dan yakin anda pasti akan berjaya.

Azizul Azli
Catatan hari pertama dalam keadaan studio aircond tidak berfingsi dan penuh habuk!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan